。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ 。
D'Boss!

。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ forever !
Annyeonghaseyo ^^ Welcome to 。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ 。



Entries About Linkies Stuff


Taggie!

..

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Minho Dapat Tau Sesuatu Tentang Sulli ???




Pada siaran Ogos 23 SBS 'To The Beautiful You', Kang Tae Joon (Minho Shinee) cuba untuk menolak Goo Jae Hee (f (x)'s Sulli) selepas mengetahui bahawa dia adalah seorang perempuan.

Terdahulu dalam episod, Goo Jae Hee tidak disangka-sangka bertemu Daniel, half-brother nya (Julien Kang) di sekolah. Mereka bertengkar apabila Daniel mendapati bahawa Goo Jae Hee, half-sister nya telah menghadiri sebuah sekolah lelaki, dan Kang Tae Joon, terdengar perbualan mereka dan mendapat tau bahawa Goo Jae Hee adalah sebenarnya seorang gadis.

Pada akhirnya, Kang Tae Joon memutuskan bahawa dia terpaksa membiarkan Goo Jae Hee pergi, walaupun dia sedar dia telah mula mengembalikan keyakinannya dengan pertolongan Jae Hee. Kang Tae Joon memberitahu Goo Jae Hee, "Saya hanya mengabaikan ia sehingga kini tetapi terdapat hanya satu penyelesaian. Saya tidak boleh berkongsi bilik dengan awak. "Malah apabila Goo Jae Hee cuba memujuk Tae Joon, dia tidak berganjak dan menolak kembali lebih keras, berkata," Jika awak tidak suka, saya akan bergerak keluar. "

Beliau seterusnya berkata, "Berhenti mengatakan bahawa anda akan membuat saya melompat lagi. Saya berhenti untuk selama-lamanya. Saya tidak memikirkan melakukannya untuk tempoh yang lama, dan ia adalah masa untuk saya berhenti, "mengumumkan persaraan beliau. Kang Tae Joon kemudian mengakhirkan kata dengan kasar, "Tolong, keluar," menyebabkan Goo Jae Hee untuk menitiskan air mata.



P/S : Catch TO THE BEAUTIFUL YOU at ONEHD THIS SEPTEMBER !!


News by : Park EunHae
Source : Newsen via Nate

Labels: , , ,