。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ 。
D'Boss!

。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ forever !
Annyeonghaseyo ^^ Welcome to 。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ 。



Entries About Linkies Stuff


Taggie!

..

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lee Joon Kahwin ??




Lee Joon MBLAQ baru-baru ini telah dinamakan sebagai salah satu penambahan baru untuk MBC 'We Got Married'.

Menurut rumours, Lee Joon telah dianggap oleh producer sebagai salah satu calon pasangan baru. Wakil-wakil dari MBC menyatakan pada 17 Ogos, "Sebagai ciri  'Kami Got Married', banyak selebriti yang dinamakan pada masa ini, dan Lee Joon termasuk dalam pencalonan. Tetapi dia hanya calon dan yang mempunyai apa-apa kaitan dengan sama ada pemutus beliau akan disahkan atau tidak. "

Mereka menambah bahawa buat masa ini, mereka akan berlaku dengan pasangan asal mereka dan pasangan yang baru diumumkan. "Kita akan teruskan dengan Lee Jang Woo dan Ham Eun Jung, dan Leeteuk dan Kang Sora serta penambahan terbaru Julien Kang dan Yoon Se Ah tanpa sebarang pengeluaran."

Memandangkan Leeteuk dijadualkan untuk memulakan perkhidmatan ketenteraan pada tahun ini, meninggalkan kekosongan dalam slot 'We Got Married', salah satu yang telah meninggalkan peminat tertanya-tanya sama ada Lee Joon akan mengisi ruang, terutamanya dengan berita, pelakon Oh Yeon Seo mempunyai telah disahkan sebagai sebahagian daripada pasangan yang baru bermula pada bulan September.

Agensi Lee Joon menyatakan, "Terdapat  tiada mengesahkan lagi, dan kita tidak mempunyai apa-apa pengesahan sebagai sebuah syarikat untuk menyatakan yang lebih lanjut untuk hal ini ."

'We Got Married' akan bermula siaran dengan pasangan terbaru mereka disahkan Pasangan Julien Kang dan Yoon Se Ah pada 18 Ogos.


News by : Park EunHae
Source + Photos;  Naver

Labels: ,