。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ 。
D'Boss!

。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ forever !
Annyeonghaseyo ^^ Welcome to 。★ KPOP Fanz_Malay TEAM ★ 。



Entries About Linkies Stuff


Taggie!

..

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Donghae-ah ! Nak propose siape tu ??




Super Junior Donghae muncul di jalanan dengan membawa sejambak bunga ros (mwo ?!!)

Pada 24 Ogos (hari ni) Channel A mengeluarkan beberapa gambar drama bersiri baru, Miss Panda and Mr Hedgehog , yang dibintangi Donghae.

Miss Panda and Mr Hedgehog ialah drama bersiri romantik tentang cinta dan pertumbuhan orang muda yang berlaku di kedai roti .Watak-watak utama drama ini ialah patissier yang cerewet dan genius bernama Go Seung Ji (Donghae) dan seorang gadis positif bernama Panda (Yoon Seung Ah).

Dalam gambar tersebut, Donghae memegang sejambak bunga ros dan kek dengan muka yang tersenyum seolah-olah dia hendak propose someone (siapa2 ??). Dalam drama ini ,Go Seung Ji tak pernah bagi bunga pada mana-mana gadis jadi penonton tertanya-tanya kenapa dia memegang sejambak bunga ros.

Jurucakap drama ini berkata "Scene ini menunjukkan imej berlainan Go Seung Ji yang dulunya seorang yang cerewet, passionate dan kejam. Sila nantikan bagaimana dia berubah melalui pelbagai events."

Dalam episod lepas , Go Seung Ji mencari kerja baru untuk datuknya, Park Byung Moo (Park Geun Hyung) dan diupah sebagai patissier di Cafe Panda yang dimiliki oleh Panda, gadis yang dia perkenalkan kepada datuknya sebagai teman wanitanya.


News by : eunHeeniM
Source : Korea.com

Labels: , , ,